معرفی اداره ساماندهی و نظارت

شناسه نوشته : 26893

1398/04/16

تعداد بازدید : 72

اداره ساماندهی و نظارت از نظر ساختار اداری دارای یک مسئول و یک همکار (کارشناس) می باشد و اهم وظایف آن عبارت است از:

 1. دریافت و بررسی تقاضای تاسیس مدرسه از مؤسسین

 2. تشکیل پرونده تاسیس و اعلام نظر نسبت به احراز شرایط و نیاز یا عدم نیاز استان به تأسیس

 3. ارسال پرونده به مرکز جهت اخذ مجوز و پیگیری آن

 4. پیگیری تشکیل هیات امنای مدارس      

 5. نظارت بر مدیریت مدارس

 6. امور مربوط به سامانه سما      

 7. بررسی شکایات واصله و پیگیری آن

 8. سایر امور اجرایی از قبیل تجمیع بودجه پیشنهادی مدارس و ارسال آن به مرکز و امور محوله فرا معاونتی

 در حال حاضر 12 مدرسه علمیه (سطح 2) و چهار مرکز تخصصی (سطح 3 و 4) که در استان قم و شهرستان های کاشان و آران و بیدگل فعال هستند تابع مدیریت حوزه علمیه خواهران اسات قم می باشند .

اوقات شرعی

امروز : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
۱۵ ذي الحجة ۱۴۴۰