این جلسه با حضور حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با موضوع مهارت ارتباط موثر و مخاطب شناسی، بر اساس آسیب شناسی روانی برگزارشد.
ایشان در خصوص ارتباط موثر با مخاطب اذعان داشت: ارتباط زمانی موثر است که هریک از پرسشگر و پاسخگو بدون سوءتفاهم با یکدیگر ارتباط بگیرند.
وی افزود: ارتباط اولین عاملی است که انسان را به تهاجم و ابهام وا میدارد. هرچه جوامع مدرن تر میشود، سطح اضطراب بالاتر میرود و امور مادی پررنگتر میشود که ریشه شبهات هم از این قبیل امور است.
ایشان اظهار داشت: بهترین عکس العمل در مقابل پرسشگر اینست که او را در حفظ آرامش یاری کنیم و سپس به پاسخ پرسشهای او بپردازیم، چرا که تولید احساسات مثبت محور پاسخگویی ماست.